28 Şubat 2011 Pazartesi

HATAY İZLENİMLERİM

Ağustos ayında bir uçak firmasının kampanyasından uygun fiyatla satın aldığım 2 kişilik biletim (biri benim biri kızkardeşim için ) Hatay'a idi. Ne yazık ki sevgili kızkardeşımın mazeretı var asabıydı gelemeyecekti o sebeplerınden dolayı yanıma arkadas aramaya basladım fakatttttt; zamanlama sebebiyle uygun durumda olan ve bana eşlik edebilecek yol arkadaşı bulamadım....Eeeee, ben de kuzu kuzu tek başıma gitme kararı aldım. Aldım almasına da gideceğim günden bir önceki güne kadar kalacagım yeri ayarlamak aklıma gelmedi :))

Öğretmenevini aradım; 3 günlük yer istedim bana ilk gece yer olduğunu soyledıler (EYVAHHHH!!!)  Gitmesem mi acaba herşey bana karşı düşündüm bi an ama; tamam dedim 1 gecelik rezervasyonumu yaptırdım..
(devamı sonra....)

Hiç yorum yok: