10 Temmuz 2012 Salı

Harlan Coben : ORMAN yorumum


Kitap, benim için bir dünyadır. Olmayanı oldurabildiğim, hayatın gerçeklerinden uzaklaşmak istediğimde sığınabildiğim. Zevktir benim için keyiftir çoğu zaman. Zaman zaman da gerilmektir heyecanla J Bu bağlamda sevdiğim yazarlardan birisi de Harlan COBEN’ dir. Şimdiye kadar okuduğum her kitabından keyif aldım. Ama “orman” benim için çok sürükleyiciydi. Nasıl anlatsam ki diyorum. Kalemi çok iyi kullanan ben, bu kitap için yetersiz mi kalıyorum aman Allah’ım J

Konusuna gelirsek ; yirmi yıl önce, yaz kampındaki dört genç bir gece yarısı ormana girmiş; sonrasında ikisi ölü bulunmuş, diğer ikisinden de bir daha haber alınamamıştır. Ancak şimdi, hayatları allak bullak olan bu dört aileyi yeni gerçekler beklemektedir.

Olağanüstü düğümlerle birbirine bağlanan bu kitabı bir solukta okudum. Karakterlere bağlandım; onları sevdim ama finaldeki olay-kahraman ilişkisinde fal taşı gibi açıldı gözlerim şaşkınlıktan. Okuyun pişman olmayacaksınız.

Hiç yorum yok: