29 Kasım 2016 Salı

Ve İspanyaaaaaa

Uzun zamandır kafamda olan bir şeyi gerçeğe dönüstürecek olmanın hazzını yasıyorum dün gece itibari ile.
Ara tatil döneminde nereye gidilebilir sorusunun yanıtı üye olduğum gezi gruplarında ya Fas Ya da Tayland civarı oldu.
Tayland uçak bileti anlamında beni zorlayacagindan ve de ilk tek seyahatimi deniz aşırı ülkeye yapmak istemediğinden tercihim Fas olmuştu. Ama kararsızlıklar arasında gidip gelirken Fasa uygun uçak biletlerini de kacirmistim.

Tam da o dönemde Pegasus, bazı üyelerine % 50 indirim kodu gönderdi. Üye olmama rağmen bana kod gelmemişti fakat sağ olsun gruptan bir arkadasım kendi kullanmayacağından dolayı kodu bana verdi ve ben son dakikada İzmir- Madrid biletimi aldım 21 Ocak 2017 ve 3 Şubat 2017 tarihleri için.

İspanya için elbette sabırsızlanıyordum ama aklıma Portekiz düştü bir anda. Ve tatili 2 bölüme ayırdım. Ve rotamı şu şekilde oluşturdum.
Madrid
Porto
Lizbon
Sevilla
Granada
Barcelona
Madrid

Fakat yurtdışına ilk tek seyahatim olması sebebi ile rota konusunda 1-2 yanlış yaptığım gezi esnasında ortaya çıktı. Ama bu da güzeldi :)
Neydi bu yanlışlar peki ?
Couchlarıma verdiğim tarihler rota oluşturmadan önce verildiğinden, verdiğim söze sadık kalmak adına rotamı değiştirmek dıurumunda kaldım ve ilk önce Madridden Lizbon' a geçtim. Şehri çok beğendiği için de 2 gecelik süreyi çıkardım mı dörde :)
Orda hoooop Porto. Ay aman ne güzel şehir böyle diyerek 1 geceyi 4 ettim mi orda daaaaaaaaaa

Eeeeeee kaç gün kaldı bana İspanya için ....
Ve Barca nere Sevilla bölgesi nere....
Acil bir tercih yapıp attım kendimi Barcelona ' ya...

Blogumun bir sonraki postu Lizbon' un aşık olduğum bölgesi SİNTRA olacaktır.
Bol detay ve tabi bol resim :)














Hiç yorum yok: