5 Mart 2017 Pazar

Bir Rüya İmiş O Günler ( SİNTRA )


SİNTRA
Belki ilk göz ağrım olduğundan, belki huzuru orada bulduğumdan ve belki de kendimi evimde hissettirecek bir host bulduğumdan bırakın tekrar gitmeyi bir gün buraya yerleşeceğim dediğim yerdir Lizbon. 4 gün nasıl geçti anlamadım inanın bana. Madrid' ten Lizbon' a Alsa firmasına ait otobüsle geçtim. Otobüs dediysem oranın en iyi firması olsa da bizimkilerin eline su dökemez. Bir su ikramı bile yok hani. Para ile veriyorlar düsünün :)
Erken saatte varınca şehre tur atmak fazrz dedim ve indiğim yerden rasgele sokaklara girdim çıktım. Sonuçta amacım belli bir yere gitmek değil şehri keşfetmekti. Ama nasıl arşınlamışsam yolları şehrin merkezindeki neredeyse tüm yapıtları görmüşüm. Tabi o zaman bunun farkında değildim. Gezime pek bi hazırlıksız başlamışım yani. Düşünsenize elin gavur memleketine gideceksiniz ama nereleri görmeniz gerektiği hakkında en ufak bir fikriniz yok. Eh ne diyiiim kızım ben sana derdi annem kesin :)

Çok konuşurum ben ve şimdi fark ettim ki çokkkkk ta uzun yazabilirmişim ama siz sıkılmayın die kestim burada ve sözü resimlere bırakıyorum....



Hiç yorum yok: